Ettepanekud ja kaebused
BTA töötab järjepidevalt selle nimel, et parendada enda klienditeeninduse ning agentide tegevuse kvaliteeti ja laiendada pakutavate teenuste valikut. Teie tagasiside on heaks sisendiks nii meie igapäevase töö edendamiseks ja ka paremate kindlustustoodete pakkumiseks, seega hindame Teie ettepanekuid ja hinnanguid kõrgelt.
Võite esitada enda ettepanekud või kaebused järgnevalt:
- Suuliselt
helistades numbrile +372 5 68 68 668
- Kirjalikult
Kodulehel www.bta.ee Ettepanekute ja Kaebuste lõigus (vaata teatise vormi allpool)
E-kirjaga bta@bta.ee
Saates kirja posti teel järgmisele aadressile: Lõõtsa 2B, Tallinn 11415, Estonia
Vaatame kõik saadetud sõnumid läbi esimesel võimalusel ning vastame Teile 10 tööpäeva jooksul. Juhul, kui vajame vastamiseks rohkem aega, anname Teile sellest teada. Uue teavituse tähtaeg ei ole rohkem kui 30 päeva.
Agendi tegevuse kohta kaebuse esitamise kord
Rikkumisest teatamine
Kui Teie käsutuses on teavet rikkumiste kohta meie ettevõttes, mis võivad ohustada avalikke huve, kutsume Teid üles neist informeerima, kirjutades e-posti aadressil: whistleblowing@bta.lv
Anna meile tagasisidet
Sinu arvamus on meie jaoks oluline. Palun anna meile teada, kui jäid pakutud teenusega rahule või soovid anda meile tagasisidet, kuidas enda teenust paremaks muuta saaksime.
Tärniga väljad on kohustuslikud.
Olen tutvunud ja nõustun BTA andmekaitsetingimustega