Kallid kliendid!
Tulenevalt viirusepuhangust sulgesime klientide ohutust silmas pidades eelmise aasta 30. augustil enda klienditeeninduse kontori.
Tegemist ei olnud kindlasti lihtsa otsusega, kuna peame enda klientidega usaldusliku suhte loomist ning selget ja konkreetset suhtlust võimalikult personaalsete lahenduste pakkumiseks äärmiselt oluliseks. Ja tuleb tunnistada, et mõni aeg tagasi tundus seda silmast silma kohtudes oluliselt lihtsam teha. Tänaseks oleme arvatavasti aga kõik näinud, et digitaalsed lahendused on tulnud, et jääda ning paljudel juhtudel ka täiesti õigustatult. Tänaseks on arvestatav hulk meie jaoks olulisi teenuseid kolinud internetti. Sama on toimunud ka kindlustusvaldkonnas.
Lisaks kliendi jaoks mugavamale ja kiiremale poliisi sõlmimisele võimaldavad digitaalsed lahendused teha paljut ka paberivabalt, mis omakorda aitab kaasa keskkonna säästlikkusele. Täpsemalt tähendab see seniste väljaprinditud dokumentide asendamist digitaalsel kujul failidega.
Kuigi oma süsinikujalajälg on ka neil, on paberitööstus Euroopas neljandal kohal olev tööstuslik energijatarbija, järgnedes terasele, tsemendile ja kemikaalidele. Veelgi täpsemalt võib ühe paberilehe tootmiseks kuluda koguni kuni 10 liitrit vett.
Kuna üheks meie eesmärgiks sel aastal on pöörata tähelepanu keskkonnasäästlikkusele ning selle teadvustamisele, oleme otsustanud tänaseks BTA klienditeeninduse kontori püsivalt sulgeda.
Teie mõistvale suhtumisele lootes
BTA meeskond